KRÄFTSKIVA PÅ G

Nu var det ett tag sen jag bloggade här. Har haft det sådär faktiskt. Börjar bli bättre från förkylningen nu iallafall. 
Gör mitt bästa också när det gäller att ta hand om lilla Milou som blev 13 veckor i måndags. förra veckan fick han sin  vaccination spruta. Var så duktig så. Är jobbigt att få honom rumsren men det kommer så småningom. Vissa tar det lite längre tid för. Men han har blivit mycket bättre iallafall. I går var jag ensam hemma med honom och det gick bra förutom på kvällen då han saknade sin husse mycket, det kan man förstå också. Sprang fram och tillbaka i lägenheten låg och kraffsade ett bra tag under sängen och gnälde lite men sen gick det över. 
 
När Patrik kom hem efter att ha varit ute på kryssning var det inte bara jag som blev glad utan lillprinsen med :). 
 
På lördag blir det dags för kräftskiva tillsammans med vänner. Kommer att bli trevligt känner jag på mig. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback