NY DAG

I dag har jag vart hos en kompis var riktigt mysigt åt tapas till lunch gosade med kattungar trots att jag är allergisk men fick sen känna på symtomen senare. Har suttit ute och solat i dag. Känns skönt men trodde att värken skulle släppa lite mer men den gjorde den inte. Har fortfarande riktigt ont i huvudet och värken strålar ner i nacken och ut i axlarna hela tiden. Är helt stenhård i musklerna. Så jobbigt vill ju att det ska försvinna ju. 

Nu sitter jag med ångest här och är så trött trots att jag suttit ute hela dagen nästan. Känns som att man blivit stampad på bröstet av en elefant. 

Hatar oron som ständigt märks av. Tänker mycket på saker som har hänt tankarna flyger iväg. Hatar denna depression och ångesten jag lever med. 



Kommentarer
Ann Pettersson

Jag har börjat följa dig via bloglovin, jag skulle bli jätteglad om du kikar in på min blogg. Jag bloggar om min vardag och psykisk ohälsa!

2015-03-20 @ 20:44:02
URL: http://nouw.com/Annorlunda


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback