NYTT HEM

Hoppas att våren kan vara på väg nu. Orkar inte med detta väder. Men det är ju tyvärr så här i April. Man kan aldrig veta hur vädret blir. Men nu ska det bli varmare har jag hört 
 
 
Har fått så mycket hjälp av Carrå hon är såå underbar och go sen är hon så duktig på inredning. Har blivit jättefint hemma och det är ändå inte helt klart men har blivit jättefint. Känns som ett helt nytt hem snart.
 
Håller tummarna nu för att jag kan få arbetsträna där jag vill. Var på möte i går och det känns som att det gick bra iallafall. Orkar inte gå hemma hela tiden och trots att jag har en väldigt lång väg att vandra genom tunnel fram i ljuset så behöver jag aktivera mig. 
 
Har även ansökt om en kontaktperson via kommunen så hoppas jag kan få svar från dom med. 
 
 


Kommentarer
Eriiza

Borde veta bättre - ja.
Men vet de bättre? - Verkligen inte..

2013-04-18 @ 18:42:31
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Man försöker, men vill inte riskera att bli av med
min sjukskrivning p.g.a några idioter.. =(

2013-04-19 @ 17:23:15
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback