SER FRAM EMOT

Vinden viner och kylan ligger verkligen på. I går snöade det också en stund. Är riktigt ruggigt att gå ut. Men det måste man ju göra för att lilla Milou ska få komma ut. Gäller ju att klä sig varmt. Så långkalsongerna, mössor,vantar och halsdukarna är framtagna. 
 
 
För det mesta så är det ju mycket jobbigare psykiskt nu vid denna årstid. Men finns ju många som har det mycket värre. Så mina problem är ju som en droppe i havet. 
 
Ser verkligen fram emot den 14 November då underbra Jenny ska bjuda mig på Breaking Dawn del 2 i födelsedagspresent sen blir det hotellövernattning 24 till 25 november då jag och Jenny ska se Ladies Night igen. 
 
Längtar verkligen. 
 
Du är så underbar och go är så glad att jag har dig gumman. 
 
 


Kommentarer
Jenny

Hotell övernattningen blir ju 23-25 :) fre till söndag!

2012-10-28 @ 01:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback