MÅNGA TANKAR

Helgen har varit lugn i Torsdags var det höstmarknad här i Tierp gick tillsammans med Jenny blev inte så lång stund. Är faktiskt inte så mycket nytt så man går ganska snabbt och oftast så vet jag vad som ska köpas. 
 
Blev godis och chips som vanligt. Sen skulle Milou få lite nya leksaker också och han älskar dom. Behövdes verkligen. 
 
Usch har börjat få ännu mer ont i kroppen nu och det är inte bara nacke, huvud och rygg utan känner av liknande värk som jag hade då jag hade fel medecin och blev jättesvullen och hade vätska i kroppen gick upp mycket i vikt också. Så hoppas att jag inte får samma slags värk igen. Men känner i knäna och fötterna. 
 
Brukar ju alltid få lite mer värk när det börjar bli kallare ute. Hatar att känna av den ständiga oron och ångesten som aldrig försvinner. Mår inte alls bra psykiskt oroar mig för min framtid och hur det kommer att gå. Är ju snart 32 år gammal och har inte haft något riktigt jobb och har ingen bra utbildning heller. 
 
Vill inte gå omkring med min depression som bara blir värre och värre. Har levt med den sen jag var barn och blir allt svårare med koncentrationen och att lära mig saker. ja kan faktiskt känna mig senil. ( skämt åsido) 
 


Kommentarer
Jenny

Jag tror ändå på att du skulle må bättre av att få komma ut i arbetslivet lite. Arbets träna. Känna dig behövd. En del av den känslan finns ju nu när ni har milou. Men ja den sociala biten man får på ett jobb med! Kram

2012-10-14 @ 22:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback