SJUKGYMNASTIK PÅ G

Får bara hoppas på att våren är här för att stanna nu. Men det tror jag. Men man vet ju aldrig kan komma ett bakslag som alltid. Blåst mycket har det gjort, känt av kylan i skuggan och lite värme i solen.
Hade telefontid i morse med min läkare för att få en remiss till sjukgymnastik och allergimedecin utskrivet. Har kunnat börja med dom jag redan har hemma. Men det är bara tabletter jag har.
Så nu är det bara att vänta på remiss svar. Jag hoppas att jag får vattengymnastik. Är så sugen på att bada men vattet i bassängen här i Tierp är så kallt. Sen har dom ingen bubbelpool heller.
Hade besök av Jenny också, blev Hemköps sallad till lunch och sen lite singstar. Följde med och hämtade gullungarna Oliver och Love eftersom jag skulle passa dom en stund på eftermiddagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback