MIN BREAKING DAWN DVD

I dag har jag varit hos optikern och beställt undersökning. Behöver ju göra en var jättelänge sedan.
Har inte trott att jag skulle behöva göra något eftersom jag inte ser jättedåligt men. Får ofta ont i huvudet och synrubbningar.
Kolla vad jag hittade på Ica helt otroligt alltså. Blev så chockad för den ska ju släppas 14 mars.
Skulle ha köpt en i Blue-Ray eftersom jag har alla andra i det. Men ska köpa en sån med. När jag får pengar nästa gång.
Men ikväll blir det att se filmen helt klart.


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Det är bara fint, hur är det själv??

Texten till sidmenyn styrs av avsnittet SIDE i stilmallen. Ändrar du i kodmallen så får du bara ändring på t ex framsidan. För att få ändring på kommentarer måste du ändra i kodmallen för inläggssidan. Kram

2012-03-08 @ 16:36:49
URL: http://candis.se
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Den är ju så bra!!



Kan inte du skicka några bilder på dig till min mail : [email protected] ? Jag tänkte redigera lite =)

Svar: Jaaaa det kan jag göra :)
johanna

2012-04-08 @ 00:02:11
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback