FICK SE ROBERT PATTINSON

Förlåt att jag inte har bloggat här på länge. Har haft fullt upp med dom andra bloggarna också. Men bara måste berätta hur underbart det var på Eventet på Hovet i Stockholm. Åkte dit tillsammans med Jenny och min syrra Malin.


Hade verkligen så mycket fjärilar i magen så jag fick ont i den. Var så nervös och uppspelt hela dagen.


Skakade i hela kroppen, hade önskat att Rob och Ashley hade kommit ut på scenen tidigare än vad om gjorde, tog sån tid. Efter en timmes väntan var det äntligen dags för Rob´s entre i kostym!!!!!!


WOW ha kunde inte säga så mycket med, hela jag skakade, blev helt yr och hade svårt att andas. Kunde inte slita blicken från honom. Rob var så SNYGG, SEXIG. Kommer aldrig att glömma detta så länge jag lever, Stod och trängdes vid scenen, kunde inte fatta att jag stod såååå nära honom. Rob var bara så underbar på scenen, så charmig, gullig, bara älskar hans humor, gulliga skatt och hans urgulliga brittiska dialekt.


Enligt Rob är skandinaviska fans riktigt sexiga och det säger man inte emot.

Ville verkligen ha autografen stod redo med min Breaking Dawn bok och trängdes med andra tjejer. Hade redan fått Ashleys och det var så härligt, Efter eventet och det var dags att gå ner igen bland oss fans och skriva autografer, kunde jag se Rob på den sidan jag stod på, hela jag pirrade och skakade, kunde inte fatta att man var så nära honom hela tiden. Gjorde allt i min makt sträckte mina händer så långt fram som möjligt med boken, när jag såg Rob framför mig började jag hypeventilera han var så SNYGG, sträckte mig mer och mer och till slut kunde jag möta hans blick och han skrev ner sin autograf i min bok...... Kunde inte fatta att jag nu hade den.

Hade varit underbart att få en bild tillsammans med honom men stod lite för långt bak för att göra det.

Så hoppas hoppas innan jag dör att det kommer att hända.





Här signerar han min bok.... Visste inte att det stod en fotograf bakom mig.





Här är den!!!!!!!!!!!




Ashley Greene´s autograf fick jag med





En av dom bästa bilderna jag kunde ta med min kamera.








Var en underbar dag kommer aldrig att glömma detta.


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhhh låter så lyriskt. Glad för din skull finaste!



2011-11-11 @ 22:11:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det kommer hända, du kommer såklart få en bild på er ihop och han kommer vilja krama dig. Nästa gång =)



Vilken underbar upplevelse!

♥ Många kramar

2012-01-29 @ 03:04:37
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback