FY SÅ MYCKET ÅNGEST

Oj oj har kännts väldigt tungt  i bröstet hela dagen. Mycket ångest var nämligen på ett sista möte hos arbetspsykologen på arbetsförmedlingen för att avsluta rehabliteringen angående arbetsträning/ praktik. Blev inget med det mår för dåligt för att kunna jobba och så.

Fick hela redovisningen på papper, där det står all fakta och  vilka tester jag har gjort fick ju fylla i papper där man räknar ut olika skatteskalor. Står också redovisnings pappret jag fick hem, om min bakrund sammanfattning från mina tidigare utredningar som gjorts när jag var barn.


Fick väldigt höga poäng på alla formulär jag fyllde i som ex att mäta grad av depression, där visade det svår depression.


fick även höga poäng där man mäter ångesten och  den Sociala nivån, och förmågan att fungera i vardagslivet.


Var riktigt jobbigt att se mina tidigare utredningar på papper igen och att man fick reda på saker som jag inte visste om och som man har glömt bort . Som psykologen fått fram från remisser och papper från sjukhuset jag behandlades på under min barndom.

Min diagnos här blandad ångest och depressionstillstånd.

Men är bra att jag fick allt på ett papper iallafall men gud så jobbigt det var att läsa igenom det.




Kommentarer
Wiilow [ Foto Tankar Känslor]

Älskade vän...

Jag önskar så att vi kan ses...har så mkt att prata om..



Jobbigt att läsa och bli påmind medmer. Jag finns för dig det vet du ♥

2011-03-22 @ 02:24:22
URL: http://wiilow.blogg.se/
tr

Ibland är det bra att läsa igenom sådant, för man(jag) lärde mig mycket om mig själv. Men ibland är det bara jobbigt och onödigt och inget man ska tvinga sig själv till.

Hoppas att du mår bättre snart!

2011-03-25 @ 12:34:55
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback