RENA ISGATAN

Känner att man börjar bli friskare nu iallafall har gått med en rejäl förkylning i nästan 2 veckor. Är inte lika täppt i näsan längre och hostan börjar bli lättare med. Men är fortfarande mör i hela kroppen värker gör det med som vanligt. Jag hoppas att vädret blir bättre och bättre också vill att isen ska smälta bort, så man inte ramlar och slår halvt ihjäl sig. Är ju rena isgatan utanför så tycker att isen kan smälta bort nu och att det blir varmare också. För att jag är så rädd att rammla visst tycker alla att det är det. Men sist jag ramlade ute så kunde jag lixom känna att fallet gick nästan i slowmotion då känner jag att livet kan pasera som i en revy.




Brukar göra mig illa jämt för jag har ju inte så mycket som kan ta emot då menar jag det som finns under huden som jag tyvärr inte har alls.






Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad skönt att du börjar bli bättre gumman.

Jag håller med dig om isen, den måste smälta bort nu. Livsfarlig vinter har det varit, är på sina håll.



Tänker på dig.



Såklart ska jag göra den en vacker dag och det vet du.



Massa kramar

2011-03-08 @ 00:38:55
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback