LITE TANKAR OCH MODESHOW

Snörvel snörvel. Jo man är förkyld hatar det men kommer att få dras med det ett tag. Känns i huvudet hela tiden.

Har så ont i axlar och nacke med. Inte kul alls men ska beställa tid hos läkaren tänkte jag också. Varit så här en längre tid utan att det blivit bättre. ¨

Underbara Jenny tror att jag kan ha brist på magnesium också och det verkar som det läst mycket om det och alla symtom stämmer in på mig med.


Sen har mamma tipsat mig om en energi dryck som heter Reztart som man måste testa.

Måste må bra i morrn för då ska jag och Jenny på modeshow här i Tierp ska bli jättekul verkligen.  Har aldrig varit på något sånt.





Älskar dig gumman








Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

underbar vän hon verkar vara.



Ja, det kanske är magnesium som du har brist på. Hur kollar man upp det?

Modeshow har jag aldrig varit på heller men jag vill :)



Hur mår du annars?



Söt bild på er två!



Många KRAMAR

2011-03-02 @ 23:02:03
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback