FRANKRIKE RESA

Är så nervös och har ont i magen inför resan till Frankrike den 10 Juli. Tycker absolut inte om att flyga, har gjort det förr men blir så rädd varje gång. Vet ju att det går bra men kan inte hjälpa att tankarna är någon annanstans då.

Men ser också fram emot resan, Hela familjen ska åka dit. Mina systrar var där förra sommaren och älskade resan.

Har inte varit i Frankrike på flera år nu var sist i Paris när mormor fyllde år. Var ett tag sen nu.
Mina systerdöttrar ska med också.
Är lite att fixa med inför resan, var tvungen att leta upp mitt pass och tur att det fortfarande är giltigt men ser tyvärr inte så snygg ut på kortet. Gillar aldrig det jag ser i spegeln varje dag heller.

Håret är stripigt, torrt, skadat, frissigt och statiskt, ska färga det iallafall innan resan får hoppas det blir snyggt. Har ångest också över att behöva visa mig i bikini och tycker heller inte om att bada i havet, vet att jag är konstig men det är saltvattnet och trots att jag har stängd munn så känner jag smaken av salt och det får mig att få kvällningar hela tiden.

Brukar alltid vilja bada i pool men tror ej det finns någon dit vi ska.




Biarritz Photos

Lägger upp en bild från google. Vet inte vart vi ska men stället heter Biarritz iallafall


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

GLAD MIDSOMMAR FINA DU!! Hoppas att din midsommar är underbar.

Många STORA kramar

2011-06-24 @ 23:28:01
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback