SOMMARHETTA

Puh vilken värme, men man ska ju inte heller klaga på den. Men skulle inte vara fel med lite regn iallafall under natten eller kvällen iallafall. Framförallt så skulle gräset må bra av det också. Sen lättare att andas också.

Har börjat träna nu också här på ett tjejgym. Man känner av träningsvärk men det är ju bara bra att få det för då vet man att man har muskler och sen att dom har jobbat ordentligt. I går blev det träning med Jenny och Sofia gick bra tycker jag. Sen grillade vi tillsammans med Jennys familj och Patrik hemma här hos oss. 

Var jättegott att göra det. Är alltid trevligt också att umgås med Jenny och Erik.

Kollade lite på filmen Trassel i går med, tycker den verkar riktigt roligt faktiskt. Ja tänk att man gillar tecknat när man är vuxen men det är ju inte fel heller att göra det.


I kväll blir det middag hos Jenny och Erik också. Får se vad det blir för gott att äta.






Ja den här bilden var längesedan tror det var förr förra sommaren har jag för mig.




Kommentarer
Wiilow [Foto tankar Känslor]

Ni är så fina.



Känns som du verkar må bättre och det glädjer mig älskade vännen.



2011-06-15 @ 03:08:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
viki

Heej, förlåt för väldigt sent svar, jag har jättemånga kommentarer att svara på och orkade inte så mycket med bloggen förut.

Svar; Jag har det helt okej. Hur mår du? :)

Hoppas allt är bra!



Kul med middag :D

2011-06-15 @ 21:29:26
URL: http://vikisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback