SINGSTAR, MIDDAG OCH FILM

Ja i dag har man som sagt varit hos Jenny och Erik på middag och sen kollat på Vampyrer suger som jag fick hem på posten i går.

Började med att Jenny kom och hälsade på mitt på dagen.  Sjöng lite Singstar tillsammans är alltid kul att göra det tycker jag. Vi handlade sen middagen tillsammans innan vi gick hem till Jenny och Erik för att äta god middag, som bestod av Lövbiff och hemma gjorda pommes. Blev jättegott verkligen. Tycker fortfarande att orginal filmerna är bättre än Vampyrer suger, som det ska vara Edward Cullen inte Sullen, hihihi. Men detta är en av dom få parodi filmerna som jag gillar.

Har ätit räkor tillsammans med Jenny också är så gott så. Sitter nu och tittar på kvällens andra film som är En riddares historia. Innan såg jag John Tucker must Die.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback