MÖHIPPA I STHLM

Ursäkta har inte kunnat blogga under helgen så temat jag kör har blivit lite framflyttat men hoppas det ej gör något.

Var nämligen i Sthlm och hade möhippa för min storasyster som ska gifta sig på Lördag och jag har fått äran att vara en av tärnorna där. Så jag åkte ner på Fredagen träffade mamma sen. Vi gick runt lite i affärer för att kolla efter en klänning till mig som jag ska ha på mig. Var trevligt hittade tillslut en jättefin på NK minns inte själva butiken.

Men på vägen dit så var man lite stressad och skulle över vägen så mamma och jag sprang över, sen var kanten för hög så jag snubblade framåt och landade på knäna och händerna ja på alla 4 lixom. Inte skönt alls gick hål på ena byxbenet fick väldigt ont i knät på en gång sen blir man rädd också. Men kunde ha varit värre.

Efter shoppingen på NK så åt vi lite god mat i cafét där. Blev en god sallad med räkor, groddar, avokado m.m

Tog det sen lungt på kvällen kollade på Let´s Dance.
Träffade såklart både Lovisa och Carla med.


På Lördagen var det dags för möhippan var jättekul lurade med malin till hotell Lydmar i stan för en provfilmning. Hon var väldigt misstänksam.

Bjöd henne på skumpa där, Åkte sen till Häståkeriet ute på Gärdet för 5 kamp. Riktigt kul med skjuta pil, blåsa pil i ett rör. Lasso kastning och 2 grenar till häst som jag hoppade över.


Mitt lag vann och Malin var i samma lag.

Kvällen var det middag hos Emma jättegott och trevligt. Somnade gott sen hos mamma.

Söndagen shoppade vi lite mer trots det trista vädret regn och snorhalt ute.

mamma fick så dåligt samvete så hon köpte ett par jeans till mig, sen strumpbyxor, ett par skor, hårsnoddar, handväska.


Är seg och trött i dag måste jag säga.




Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Det är så roligt att du uppdaterar mycket gumman!

Nästan så att jag inte hinner läsa men jag tar det pö om på!

Åhh härlig möhippa förutom ramlingen =(



Många STORA kramar

2011-01-26 @ 01:43:03
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback