DAG 5 VAD ÄR KÄRLEK

Dagens tema är ganska svårt när det gäller vad är kärlek?

Kärlek kan man känna på många olika sätt. Som ex

  • Kärlek till sin familj
  • Kärlek till sina vänner
  • Kärlek till sin pojkvän/flickvän
  • Sen finns det ju också kärlek till ett husdjur också.

Jag känner kärlek till min underbara familj som har ställt upp mycket trots många motgångar man har känt också.
Många gånger så har kärleken alltid stått i första rummet trots att jag känner många gånger frustration med.

Har en stark kärlek till min sambo såklart han finns alltid för mig och älskar honom mycket.

Mina vänner har även en jättestor plats i mitt hjärta har inte många vänner men dom jag har står mig jättenära och finns alltid för mig.

Kärleken till ett husdjur har jag fått känna på med. Saknar Lina så mycket hon var så fin en border collie som jag och min familj älskade väldigt mycket. Hon har en stor plats i mitt hjärta.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback