DAG 11 MINA SYSKON

jag har 2 stycken systrar en äldre och en yngre. Är 2 år mellan oss alla. Jag sitter mitt i mellan av oss.

Ibland är det bra och ibland dåligt. Storasyrran heter Malin är född 78 så hon fyller alltså 33 år nu i år.

Malin bor i Sthlm är nygift också, hon jobbar som skådespelerska har en dotter på 1 1/2 år. Ni kanske har sett filmen I skuggan av Värmen där gör hon huvudrollen. Filmen Cornelis är hon också med i där hon spelar Cornelis första fru.

Snart är det också dags för Liza Marklunds böcker att bli film då Malin spelar Annika Bengtzon.

Min yngsta syrra heter Emma och hon är född 82 så hon ska fylla 29 i år bor i Sthlm hon också.

Har även hon en liten dotter på 3 år Lovisa heter hon. är ett riktigt energiknippe.

Älskar mina systrar så mycket och önskar man orkade åka till Sthlm oftare och även att få besök av dom hit.




Kommentarer
Novembersara.

SV: ja men visst är den bra?! :)

2011-01-26 @ 22:56:36
URL: http://novembersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback