PERSONLIG ALMANACKA

Vet att det går lite upp och ned med mitt bloggande. Men nu går det iallafall ganska bra måste ju blogga på mina andra sidor med. Fick i dag hem min egen personliga kalender behövde en ny också. Är jättenöjd med den verkligen är ju trots allt bara bild på Robert på första och sista sidan i min förra så kunde man ha lite fler bilder i mitten också.
Visste att vi har ett tryckeri här hemma i Tierp men inte visste jag att kalendern trycktes här faktiskt. Lite kul att veta. Sidan heter personligalmanacka.se går att beställa i 3 olika storlekar jag tog den minsta och den var helt lagom i storlek tycker jag. Får ju inte vara för klumpig heller.


Har tyvärr ingen bild på en ännu men ska försöka ta en bra bild sen.




Kommentarer
P

hej kollar runt på bloggarna lite! hoppas du har det bra! kolla gärna http://psykiatrin.blogg.se/2011/january/faq-bloggen.html om det är något du vill tipsa om eller skriva om! Kramar från sektledaren :D P

2011-02-02 @ 12:11:44
URL: http://psykiatrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback