DÅLIG PÅ ATT SKRIVA

Vet att jag är dålig på att skriva här, men ska se till att det blir ändring på det.

Just nu mår jag inte bra alls, varit förkyld länge men förra veckan kände jag verkligen mig snorig, halsont, huvudvärk, ja ni vet dom klassiska symtomen för förkylning. Är väldigt trist att inte kunna ha besök eller gå och hälsa på mina vänner för blir väldigt ensamt nu på dagarna. Försöker att vila så mycket jag kan så man ska bli frisk. Ska även kontakta vårdcentralen här också så man kan få hjälp igen med min muskel och ledvärk i kroppen inte kul alls detta.
Hoppas på att det milda vädret fortsätter nu också vill inte ha mer vinter nu usch usch.


Detta inlägg blir lite tråkigt och kort men ska försöka skriva mer i morgon.




Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det gör inget att du inte skriver mycket, huvudsaken du skriver i bland och räkna med att jag blir glad för inlägg av dig :)



Krya på dig gumman ♥

2011-03-02 @ 23:04:02
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback