DAG 18 MIN FAVORIT FÖDELSEDAG

Har ju blivit några år nu som sagt var. Svårt att säga faktiskt har 2  härliga födelsedagar jag har haft, Det är först när jag fyllde 25 år det firades i Fjellbacka nere i Bohuslän tillsammans med familjen och Patrik bodde på ett jättefint hotell. Bjöd´s på hummerfrossa var verkligen jättemysigt tycker jag. Är så fint är nere på västkusten.


Det andra födelsedagsminnet var faktiskt nu när jag fyllde 30 ja inte att fylla år men hade ju en jättehärlig fest tillsammans med nära och kära kommer aldrig att glömma dessa minnen faktiskt. Trots att man har ångest för att man är 30 år men festen blev ju jättelyckad verkligen




Kommentarer
carola

åh vilken underbar design du har och fin blogg.

Hittat hit via Willow.



jag har själv nyss fått diagnoserna bipolär 1 och ADHD, skönt att finna likasinnade som förstår ens känslor och tankar.



Trevlig helg, ska kika runt lite nu

2011-02-18 @ 11:30:18
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Felicia

Fin blogg!! :)

2011-02-19 @ 23:07:01
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback