BESÖK AV MIN SYSSLING

Har haft besök av min syssling nu i helgen jättekul att man har fått en sån bra kontakt med henne.

I fredags kollade vi på Let´s Dance hade det trevligt har kollat på filmer, ätit gott. Mådde även bättre också eftersom jag fick nytt recept utskrivet så Patrik kunde vara så snäll och betala medecinen åt mig.

Lördagen kollade vi på Melodifestivalen på kvällen vi åt lite smörgåstårta som Patrik var snäll att handla åt mig och Alexandra blev så sugna på det eftersom han åt det hos sina föräldrar. Senare åt vi räkor och vitlöksbröd mums mums. Spelade lite Buzz innan Melodifestivalen.  Kollade på Vampyrer Suger och Trollkarlens lärling.

I dag åkte hon hem till Sthlm följde henne till stationen. Kommer att få besök av henne fler gånger.

Hade önskat att hon kunde ha stannat längre för en helg går oftast för fort. Men hon har ju skola och tänka på så det förstår man.

Men är inte så långt till Sthlm iallafall.



Åt risotto till middag var längesedan man åt det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback