MYCKET TANKAR

Vet att jag inte bloggat här på länge nu ber om ursäkt för det.

Men ska bättra mig, och det har jag skrivit förr men nu ska jag göra det. Har mått väldigt dåligt efter jag var på psykakuten. Var ju så mycket som som kom upp till ytan hela tiden. Sen att man fick en ny misstänkt diagnos med gör inte saken bättre, men samtdigt känns det bra att veta vad man lider av.


så man kan få rätt hjälp och så. Så svårt och jobbigt också att inte kunna äta ordentligt trots att jag så gärna vill och försöker att göra det så går det inte. Orkar inte se ut som ett vandrande skelett mer. Snart ramlar jag väll ihop och all den energin som jag har försvinner. *suck*


Var i går på bio och tittade på filmen Poppers Pingviner med Jim Carrey och den var verkligen en höjdar film som alltid när det är Jim som är med.


Kan även säga att jag håller på att sälja ut lite saker som jag vill bli av med på facebook.







Kommentarer
viki

Men det är bra, då får du hjälp som du behöver:)



Det du skrev nedan, att du får flashbacks och ser saker från förut, det brukar jag få med, då menar jag ramzi, minns varenda gång jag varit bredvid honom och känt hur mycket jag älskar honom. varje gång börjar jag gråta och får så ont inuti. så jag förstår<3

2011-08-23 @ 19:42:58
URL: http://vikisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback