SNURRAR RUNT I HUVUDET

Sov länge i dag också. Låter inte bra alls det. Men är så trött och sliten i hela kroppen. Mitt psyke tar slut på mig hela tiden. Sen är det ju inte kul att ha luftrörskatarr heller. Hugger väldigt ofta i bröstkorgen när jag andas in. Så orolig är jag också att jag ska gå ner mer i vikt. Så läskigt hatar att se mig själv i spegeln och sen när jag byter om.

Vet att jag klädde mig alltid i snygga kläder förut jeans och toppar. Nu kan jag knappt ha jeans för skäms så mycket över mina ben så fruktansvärt jobbigt alltså.


Måste verkligen få en ÅNGESTDÄMPANDE MEDECIN. Men får aldrig det förstår inte varför det ska vara så svårt för dom.

För har ju ingen ork och motivation alls. Kan ju knappt göra vardagssysslor.

I dag har vi varit vid Lidl och handlat gott. Så till middag blev det lax och potatisgratäng mums var det.


Blir så orolig också för att det kanske inte blir någon bokning på brorsans resturang och bar. För måste vara över 40 pers för att kunna abonnera lokalen.

Vill ju verkligen detta fyller ju iallafall 30 år och har ju fixat lokal och inbjudningskort. Temat är ju Vampyrer. Och Twilight vill inte att detta ska bli ett fiasko.


Men har skrivit information på facebook och så.



Kommentarer
HelloNicki





:)

2010-09-27 @ 09:54:30
URL: http://hellonicki.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback