SÅ SNURRAR MIN JORD.

I dag har jag äntligen fått hämta ut min medecin så skönt. Har varit utan nattmedecinen jättelänge nu. Så jag hoppas man kan sova bättre i natt nu. För vill ju inte att det ska bli kl 4 på morgonen ungefär som man går och lägger sig. Sen när man vaknar så är man orkeslös och trött i hela kroppen.  Hatar denna jävla ångest som bara kommer och det bara trycker och hugger i bröstet hela tiden. Saknade av min kära faster är så stark också. Går inte en dag utan att jag tänker på henne hela tiden. Vill kunna minnas alla glada stunder vi har haft tillsammans. Men det ända jag känner det är skuld och sorg för att jag aldrig hann besöka henne på Flyinge där hon bodde. Var ju några år hon bodde där också. Men orkade aldrig åka ner till Skåne och hälsa på. Har ju hälsat på på andra ställen hon har bott på i Skåne. Sen fick jag aldrig riktigt för att jag fick chansen att gå och titta på min absoluta favorit film Eclipse. Var så underbart kul. Fick hem ett present kort och ett jättefint kort av henne där hon tyckte jag skulle få gå och se filmen.

Men jag vet att hon har det bra nu och slipper ha ont. Tänker mycket på hur hon hade det sin sista tid hur mycket hon hade ont, om hon led, vad hon tänkte på m.m. Hon var så stark att hon orkade fira jul och nyår med oss i Åre i vintras och sen vara med på min systerdotter i våras.


Har svårt att förstå att jag verkligen är sjuk att jag har en psykisk sjukdom, nämligen depression och ångestsymdrom.


Tänker mycket på mina underbara vänner också som stöttar mig så mycket dom kan.

Vill ju såå gärna träffa underbara tjejen Jossan. Hon och jag har verkligen så mycket gemensamt. Känns så rätt att prata med henne, hon verkar vara så gullig, underbar. Jossan är så grymt duktig på att fota och älskar hennes blogg och hennes sätt att skriva. Hon är alltid så posetiv trots att hon har det tufft själv.  Känns som vi har kännt varandra jättelänge fast vi aldrig har träffats ännu. Men jag bara hoppas och hoppas på att den dagen kommer att komma.

Skulle bli så lycklig, skulle bara krama henne länge  och bara vilja hitta på något roligt.



Vill också träffa underbara söta Helena som förstår mig såååå bra vi är verkligen som den anndras spegelbild. Hon förstår mig också så mycket. Vi förstår varandra så bra också. Det är  som att lärt känna en annan del av mig. Kan verkligen se en bit av mig i henne.


JAG ÄLSKAR ER ALLA MINA VÄNNER


Kommentarer
JOSEFIN GARD

fin blogg :)

2010-09-30 @ 17:10:25
URL: http://joooi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback