RÄDD OCH FÖRVIRRAD

I morse blev jag verkligen rädd och förvirrad. Var nämligen så att när jag gick och la mig så gjorde jag precis som vanligt. Gjorde i ordning mig, satte på mig mina pyjamas byxor och t-shirt. Tog min nattmedecin, kan medge att jag kände mig lite yr och såg lite suddigt. Men tänkte inte så mycket mer på det.

Men när jag vaknade sen så kändes det som vanligt men märkte sen att jag hade helt andra byxor och underbyxor på mig. Blev jätteförvirrad och rädd då. Jag kan inte ha varit så trött att jag tog på mig fel för så var det inte var klar i huvudet och inte sådär jättetrött. Men något har alltså hänt mitt i natten som jag inte har någon aning om inget alls.

Sjukt skraj man blir, har aldrig hänt förut, har ju ätit nattmedecinen förut, men har haft ett uppehåll pga  att jag inte har haft något nytt recept. Började i måndags, har inte kännt något fel förrän nu i natt.

sitter och skakar nu för jag är så orolig och kan inte minnas något av vad som hände alls. Ångesten är väldigt stark också. Jag hoppas att man kan sova gott i natt utan att vakna och det har hänt något annat skumt.



http://www.donself.com/images/confused-baby.bmp


Kommentarer
JOSEFIN GARD

varsegod och tackar :)



allt bra ???

2010-09-30 @ 20:53:23
URL: http://joooi.blogg.se/
Wiilow [foto tankar känslor]

Gumman, jag svarar här då det är svårt att skriva sms och tar mer tid.

Du behöver inte vara rädd för ingenting farligt kommer att ske. Man kan gå i sömn med de medicinerna, det är rätt vanligt har jag hört. Men, det som är VIKTIGT är att du lägger dig så fort du tagit dem, annars blir du "speedad"



Love/ Wiilow

2010-09-30 @ 23:19:16
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback