MÅNGA TANKAR

I dag har jag varit duktig tycker jag iallafall. Orkat tvättat 4 maskiner. Har även ringt min läkare för att kunna få hjälp med min hosta som inte vill gå över. Har fått med den jättelänge. Fast jag tycker det är jättejobbigt att ringa folk. Får alltid så mycket ångest av det. I dag så kom paketet också som Patrik hade besällt från Life. Innehöll en massage apparat så att jag kan kunna massera mig på ryggen där jag alltid har så ont hela tiden.

Jag hoppas också att man får positetiva svar också inför min fest vill ju att så många som möjligt ska komma och fira mig som nu kommer att bli tant.






Kommentarer
johanna

Sv: haha men du har ju en fin design ju tycker jag :o

Men om du måste haha...

Skicka de bilder du vill ha till min mejl adress och skriv vad du vill att det ska stå i headern och vad du vill ha för bakgrundfärg med mera =) till [email protected]

2010-09-15 @ 23:43:38
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Honi

Hade också behövt tvätta, men orkar fan inte :p det är ju helg!

2010-09-17 @ 10:37:35
URL: http://honi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback