KOMMER BORT LITE

Nu sitter man hemma hos Therese i Skutskär. Ska bli mysigt med lite film, chips dippa grönskaker. Ska se någon bra film också. Mysigt att komma bort lite sen har man inte träffat henne på väldigt länge. Ska hjälpa till med barnen och umgås med henne. Stannar här till på Onsdag kväll sen blir det att baka hemma med Jenny inför Loves kalas. Mysigt det med. Jag hoppas man kan börja tänka på annat nu när man inte är hemma. Pirrar i händer hela tiden. Men tror det är medecinen för man känner av väldigt snabbt biverkningar om man har glömt att ta den. Tror det är mycket sånt och att det känns som stötar i armen som går ut i handen. Ska kolla på Har du hört rykten om Morgans tror jag det blir.


Kommentarer
jessica

Är det du på headern? isåfall är du jätte fin:)

Har du fyllt 30 än?:)

2010-09-07 @ 16:54:58
URL: http://thevampireobsession.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Älskade du! Du betyder och finns i mina tankar var dag!

Jag skulle absolut inte acceptera att du gav upp!

2010-09-08 @ 20:09:15
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback