FÖRKYLD HELA TIDEN

Är fortfarande så himmla förkyld har varit det i evigheter känns det som, och hostar gör man hela tiden. Känns som att man ska hosta sönder halsen snart. Har bara suttit hemma och haft det tråkigt som vanligt. Vädret har ju inte gjort det bättre heller. Ruggigt och blåst inte kul alls. Hatar när hösten kommer, min depression blir bara värre och värre då. I dag så har jag och min sambo våran 3 åriga förlovningsdag också. Vi skulle ha de så mysigt med god middag. Men sen skulle han vara tvungen att göra något via jobbet. Blev så sur och han också. Men som tur är så lyckades han fixa det, men blev ändå inte som man hade tänkt det. Beställde istället mat och satt hemma och åt.

Hade även blivit för sent att börja med maten då också. Har skickat ut inbjudningskorten också till dom jag har adress till.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback