VET INTE HUR MYCKET JAG ORKAR

Skulle ha åkt med Jenny och Sofia till Valbo i dag men mådde inte alls bra när jag hade vaknat. Gick och la mig med illamående och magknip. Sen vaknade jag med magont. Kände mig jätteslö och dålig huvudet värkte och kroppen med. Så blev hemma istället inte roligt alls. Sen är det ju inte kul att inte kunna göra något roligt på Halloween heller.

Har faktiskt aldrig varit på någon riktig fest då man har klätt ut sig och så. Men den dagen kommer väll kan jag tro.
Ska ju ha vampyr tema då när jag fyller år om ungefär 2 veckor.

Var också hos arbetspsykologen i går och det tog på krafterna faktiskt. Fick göra några skriftliga tester där man kryssar i rätt påstående om hur man mår och så. På alla fick jag jättehöga resultat. Inte kul alls sen måste jag få ny psykolog, vet ju inte heller hur det blir med fortsatt erskättning från försäkringskassan heller. Men enligt testerna och min arbetspsykolog så krävs det flera möten hos henne och sen att jag inte kommer att kunna komma ut och jobba på väldigt länge sa hon också.

Har ju mina svårigheter med koncentration, stress, kroppslig värk, inlärningen är jättedålig med.

Så jag hoppas att detta kan lösas så småningom.

För orkar inte ha det så här längre min kropp och psyke klarar inte mycket till nu.




Kommentarer
♥Claaaudia ♥

det är bra sj .)?

2010-10-31 @ 13:36:07
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Wiilow [Nystart]

Du orkar, du är en kämpe och jag finns för dig.

Du finns för mig med och det betyder mycket !

2010-11-03 @ 00:47:13
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback