VAD FAN TÄNKER FOLK MED

Blir så förbannad på folk som inte tar oss på allvar vi som mår dåligt. Sen att man kan skriva ut i ett forum att man ska ta sitt liv så hemskt. Sen att folk bara puschar på att man ska göra det. Hände en ung kille som tog sitt liv framför sin webcamera. Han skrev i ett forum om detta, Många tog det inte heller på allvar när han skrev det.

Jag mår så dåligt av detta, är verkligen inte lätt att ha den här sjukdommen som så många lider av också. Har gjort det ända sen jag var liten. Saknar min farbror så otroligt mycket när jag först hörde om tragedin.

Han var en underbar familjefar, människa och farbror. Men han orkade inte  kämpa mer. Berättade inte ens för oss anhöriga hur dåligt han mådde. Jag sjönk verkligen genom marken då. Minns fortfarande den hemska dagen när samtalet kom till pappa då.  Mina ben bara vek sig under mig jag kunde inte få fram ett  ord.

Jag kan verkligen inte tänka mig all den här smärtan hans anhöriga mår.

R.I.P 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback