TYPISK SÖNDAG

Typisk Söndag när man inte har gjort något alls. Sov länge som vanligt. Vaknade med ångesten som alltid känns så jobbigt hela tiden. Vill kunna slippa den eviga tyngden i bröstet hela tiden. Värken i kroppen. Sitter med värk i rygg, nacke, axlar och huvudet.

I dag har jag och Patrik ätit hemmagjord rostbiff, potatisgratäng och beasås. Var riktigt gott måste jag säga.

Vi gör alltid egen gratäng blir mycket mycket godare då. Ja få se vad som händer i veckan. Något hoppas jag så man inte bara sitter hemma och har tråkigt. Hatar att ha så lite ork till saker, man känner sig hänging hela tiden. Har inte mycket ork alls. Mår så dåligt över att man inte har några pengar nu heller. Köpte 3 par skor på nätet som  bara är att skicka tillbaka för om är för stora. Inte kul alls. Måste också ha en ny vinterjacka. Kommer bara att få en utbetalning till från Försäkringskassan som jag vet. Sen får jag sitta och vänta på beslut om sjukerskättning hatar den väntan. Har fått en tid hos en sjukgymnast via arbetsförmedlingen för att se hur mycket jag kan göra när det gäller arbetssysslor.


Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Hej hjärtat!



TAck för ditt sms...

Jag mår sisådär, kan inte sova =(

Hoppas du mår bättre nu!



KRAAM

2010-10-04 @ 03:11:13
URL: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

Hej!

Du har väll inte missat svenska bloggen om Dakota Fanning? Där kommer alla nyheter kring Dakota och hennes filmer. De finns även något som kallas "Söndags cool-age" där du som läsare får skicka in :)

Så kolla in bloggen och kommenetera :)

2010-10-04 @ 16:09:47
URL: http://dakotafanningsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback