STRESS OCH ÅNGEST

Har haft besök av Jenny i dag, vi har ätit lunch tillsammans och suttit och kollat på filmen The Runaways med Kristen Stewart och Dakota Fanning. Tycker den var bra faktiskt. Lite synd att det inte blev så där jättemycket tid att umgås efter filmen. Men Då var det dags för jenny att hämta barn. Känner mig ganska stressad också. I dag är det sista dagen att tacka ja eller nej till min 30 års fest en 13 november. Alla har ju inte hört av sig ännu. Vill ju att så många som möjligt ska komma. Sen har jag 30 års kris med, men det har jag haft länge känns det som.  På torsdag är det höstmarknad här också. Önskar man hade pengar då suck ångest ångest hela tiden. Tycker inte alls om att planera och ordna saker har jättesvårt för att ta för mig av saker och prata med folk som jag inte känner så mycket.



Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Hej gumman!



Den filmen såg jag häromdagen, jag tycker som du om den. Den var bra!



Vill att du ska må bra snart ju! 100% bra!

Kramar

2010-10-12 @ 20:49:24
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback