FAN FÖR MAGKATARREN

Fy  vad det blåser har gjort det hela dagen. Svinkallt var det också. Gick runt en snabbis på marknaden i dag med, inte kul att gå runt när det har varit så här skitväder och man inga pengar har nästan. Vet ju inte när jag får pengar nästa gång heller. Kommer bara att få en utbetalning till av försäkringskassan. Vet inte hur jag ska kunna klara av detta sen. Med tanke på att det kommer att behövas köpa julklappar sen i December och sånt. Fy mår inte bra alls just nu. Sen har jag fått veta att en vän till familjen har gått bort nyligen vet inte riktigt när det hände men fick sms nu i kväll. Chocken har nu börjat släppa nu, förstod inte riktigt vad som hade hänt förrän nu.

Har så stark ångest så det är inte sant, orkar snart inte ha de jämt. Fick höra i går också om en hemskt sak, nämligen en kille som mådde så dåligt pga asberger så han skrev om att han skulle ta sitt liv på ett forum.

Tragiskt så gjorde han det. Han ville göra det snabbt för att han inte skulle kunna ångra sig.


Så hemskt mår skit dåligt. När jag tänker på alla hans anhöriga så saknar jag min farbror så fruktansvärt mycket.

Gör så ont i magen också känner av min psykiska stress i kroppen som inte vill bli bättre det gör att jag får magkatarr hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback