THIS IS FOR YOU

I dag har det varit en riktig tung dag, inte bara vädret utan mina tankar har gått till min älskade faster Karin som i dag skulle ha fyllt 50 år. Det är den jävla cancerskiten som bet sig fast i hennes kropp. Hon övervann den en gång sen spred den sig vidare.


Kommer aldrig att få se henne le, höra hennes skratt, känna hennes varma kramar. Hon har gjort sååå mycket för mig. Jag fick uppleva en av mina bästa dagar tillsammans med mina vänner i Uppsala jag pratar då om att kunna gå på bio och se filmen Eclipse. Hon visste hur mycket Twilight betyder för mig.


Har så dåligt samvete för att jag inte kunde få tacka henne ordentligt.


Nu är hon bland alla underbara änglar. Sen att kunna möta alla familjemedlemmar och släkten som också lämnat jordlivet.


Ångesten är så påtaglig går inte att beskriva, hela min kropp värker, inte bara av sorg och smärta utan av den fysiska smärta jag känner av jämt.


Känns så tomt utan henne. Kommer heller inte att få fira min 30 års dag tillsammans med henne, önskar så innerligt att hon hade kunnat vara med och fira mig. Men på något sätt så känner jag att hon kommer att vara med mig hela tiden och vaka över mig.

Känner hur huvudet spänner har ständigt huvudvärk smärtan går ner i nacken axlar och ryggen.

Men måste försöka att se det posetiva hon lider ej och har det bra nu, det är huvudsaken det.




Kommentarer
Wiilow

Älskade gumman.

Först - tack för ditt sms. Jag kan inte svara då jag inga pengar har på mobilen. Jag saknar dig med.



Jag förstår verkligen hur du känner, men hon ser dig och finns hos dig även fast du inte kan se eller röra vid henne.

Du ska se att hon på något sätt kommer skänka dig en tanke på din 30 års dag. Jag kan känna så från de jag förlorat. De kan bara kännas som de är där, eller ett tryck mot ryggen, så har jag känt.

Ja, hon har det bra nu.



Många STORA KRAMAR ♥

2010-11-03 @ 00:16:18
URL: http://wiilow.blogg.se/
Viki

Hej, jag brukar läsa din blogg, jag tycker verkligen den är jättebra. :)

Först vill jag bara säga att jag förstår dig, hur du känner. Min morbror dog förra året av hjärtinfarkt och... ja, jag saknar honom så jävla mycket... Var trots allt 14, inte ofta sånt händer när man är så ung. Brukar tänka som du ibland, för även om tid har gått, så finns ju känslorna och minnena, eller hur?

Men åter till det jag ville säga, hon har det bra nu, tro mig. :) Det är inte så att jag tror det, jag vet det :)

Hon slipper ju att lida och det är huvudsaken. <3

Hon har det bra nu där hon är, i himlen. Hon tänker på dig och hon vill inte att du ska vara ledsen. Hon älskar dig mest av allt :)

Jag har en liten dikt till dig, har inte skrivit den, men ändå:) :

"http://solacetemple.wordpress.com/2007/01/23/dont-stand-at-my-grave-and-weep-for-heather-and-darryl/"

Dock vet jag att ord aldrig räcker men... jag ger dig så många kramar som jag kan och kom ihåg, jag tänker på dig. :) <3

2010-11-04 @ 20:50:32
URL: http://vikisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback