TOBBE TROLLKARL I TIERP

I går var man tillsammans med Sofia och Jenny vi hade det trevligt Patrik var med några från jobbet till Gävle travbana. Var verkligen trevligt tycker jag vi grillade hade jättetrevligt verkligen. Är så gott att grilla. Sov över hos Sofia sen eftersom vi skulle kolla på film sen Jag Jenny och Sofia och patrik skulle komma hem sent. Kände att de var skönt att inte behöva gå hem mitt i natten heller. I dag fick man en överraskning, Jenny hade nämligen fått några biljetter för att se Tobbe Trollkarl här i Tierp, men dom kunde inte gå så då kunde jag och sofia gå tillsammans med Jenny L istället. Han är så underbart rolig alltså man skrattade så tårarna sprutade och magen värkte. Fick sen turen att ta ett foto på mig och sofia tillsammans med Tobbe. Har velat se honom länge faktiskt man har ju bara sett honom på tv. Följde sen med Sofia hem igen åt lite pizza, kollade på Twilight igen för typ sjuttifemte gången hihihi



Men nu är man hemma igen skönt de får se vad som händer i morrn, på Tisdag ska man iallafall till Läkaren.



Kommentarer
Wiilow Foto-Tankar - Känslor

häftigt ju =) fina du!

2010-05-14 @ 12:24:59
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback