SMÖRGÅSTÅRTA MUMS

I dag har man köpt present till Sofia som fyller år, blev en Hello Kitty parfym. Blev bjuden på smörgåstårta hos henne super god var den verkligen.  Gick sen över till Jenny och Erik, kollade på Talang, busade med barnen och hade de trevligt. Usch vad man känner av pollen nu med inte kul alls, hoppas de inte blir lika jobbig period som förra året då fick jag ta min kortison spruta mycket tidigare men den brukar hjälpa men inte skönt att få en spruta i rumpan, jag som är så rädd för nålar också. I går fick vi våran nya soffa också jättefin är den skön också, så nu kan man sitta skönt och ha nattgäster utan att dom ska sova dåligt känns skönt det. Får se vad man hittar på i morrn då patrik ska ju bort med jobbet och spela lite på hästar, men blir sannolikt att man umgås med Sofia och Jenny tror jag.


Saknar dig Helena med du är så underbar och jag hoppas att vi kommer att ses snart tänker på dig mycket



Kommentarer
EZ

Hej!



Ville bara säga att din blogg är en av de snyggaste jag någonsin sett!



Trevlig helg önskar jag dig! Hoppas att huvudvärken ger sig!

2010-05-08 @ 11:52:58
URL: http://ensingelsfunderingar.blogspot.com/
Katariina

Låter som en riktigt trevlig fredag det där :) Skönt med en ny soffa oxå, får komma över snart och provsitta den lite ;) Ja, och pollen kan jag bara hålla med om, börjar bli rätt jobigt nu..men tur det att det har regnat så att halterna är lite lägre än så länge :) Hoppas du får en trevlig lördag! Kramen

2010-05-08 @ 11:55:18
URL: http://angelslove.blogg.se/
helena

JO SAKNAR DEJ MED OTÄNKER PÅ DEJ MED... men det har blitt ändring mellan oss o det känner jag tyvärr, förut prata vi varje dag o nu inte såå ofta:(såå känner mig inte så viktig

jo räddningen mellan oss e o träffas

2010-05-09 @ 17:01:53
URL: http://vackramamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback