SADNESS AND PAIN

Sitter nu med ångest och skakar, men jag hoppas att skakningarna bara är efter medecinen fortfarande. Magen värker också fy vad jobbigt. Känns så jobbigt detta med pengar jämt. Måste börja tjata på min läkare om ett läkarutlåtande till försäkringskassan har skickat in själva ansökan iallafall. Men dom kan ju inte börja förrän allt är inne hos dom. Så jag vet ju inte hur lång tid detta kan ta heller. Sen tänker jag så mycket på massa saker som man önskar var annorlunda i livet. Vill ju iallafall försöka att skaffa mig en praktik för att testa igen. Har frågat på ett ställe som jag hoppas på ska ge ett posetivt svar. För kommer att gå in i väggarna här hemma om jag inte gör något. Men samtidigt har man denna värk hela tiden. i ryggen, nacken och axlar lederna ömmar också. Huvudet värker till och från. Kan inte sluta tänka på alla smärtsamma minnen alla tårar jag har gråtit. Alla gånger jag har haft svårt att lita på folk, blivit sårad. Många gånger har jag anklagat mig själv för allt detta. Trott att det är något fel på mig



Kommentarer
Wiilow Foto - Tankar - Känslor

Men det behöver du inte ha...du är ju fin!

Inget är fel på dig.

Å försäkringskassan är ju sååå sega blä för dem.



Andas det hjälper. Kramar

2010-05-25 @ 23:02:28
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback