HELT SLUT ÄR MAN

Kom hem från Malmköping i går har ju varit på dop. Min systerdotter Carla döptes. Jag fick ju äran att bli gudmor också. Var jättefint verkligen. Fick följa med in stå framme i kyrkan. Var nervöst verkligen. Sen var det mottagning i mitt barndomshem ute i trädgården, det bjöds på smörgåstårta. Min mormor gjorde en jättegod tårta. Trots att det var härligt att träffa släkt och vänner så var jag så trött både psykiskt och fysiskt. Men ville ju verkligen vara social hoppas jag gjorde mitt bästa iallafall. Men gick och la mig skapligt iallafall. Jag och Patrik fick övernatta i grannarnas hus. sov ganska bra men vaknade inte utsövd alls. Ont i rygg och nacke. Allergin bara plågar mig. Åt lite smörgåstårta igen till frukost. Hade så ont i huvudet kunde inte sitta ute på trappen. Låg istället i soffan. Var så trött så jag somnade sov någon timme tror jag. Var verkligen helt slut. Vi åkte hem skapligt tidigt ockås vid 14 tiden . Somnade i bilen också, det händer väldigt sällan, har nog aldrig sovit så mycket på länge.  var så skönt att komma hem också.

Hoppas verkligen att min handläggare på Försäkringskassan inte tar för lång tid på sig att ge mig ett beslut om fortsatt erskättning


Kommentarer
Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Hej gumman.



Skicka din mailadress och lösenord till min mail så kan jag börja med designen =)

Du kan ju hitta på ett nytt lösenord. Kram Kram

2010-06-01 @ 21:51:35
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Hej.



Oki.

Jag har väldigt mycket med min blogg nu osv, men så fort jag har en ledig stund så gör jag allt för dig ♥

2010-06-02 @ 00:06:12
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Vad bra.



Hur mår du? Du vet att jag alltid finns om du vill prata ♥

2010-06-02 @ 00:29:15
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback