DOP I MORRN

Har haft fullt upp i dag tvättat massa gick hem till sofia för det var enklare. För tvättstugan där hon bor rymmer 4 stycken tvättmaskiner och både hon och jag hade en hel del att tvätta. Behövde verkligen få lite rent till dopet i morrn som jag ska på. Är nämligen min systerdotter som ska döpas. Ska bli så mysigt så, har ju fått äran att bli hennes gudmor också. Man är lite nervös för att stå framme i kyrkan sen ska man ju läsa något också ur bibeln tror jag läskigt. Sen har Sofia lovat att försöka sälja lite av mina saker på loppis i morgon så vi har prismärkt och sorterat allt i olika lådor och så. Får hoppas på att det går bra för henne. Jag och Patrik åker i morrn kl 10. Har hyrt bil eftersom patrik har sålt sin. Vi åker ju så sällan bil också. Om man ska någonstans så tar man oftast tåget eller buss.

Har också skickat efter en bok som verkar vara jättebra tycker jag den heter Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow. Anledningen att jag köpte den var att nu har boken blivit film och orginal titeln är Water for elephants.

Min absoluta favorit skådis spelar huvurollen nämligen Robert Pattinson. Han är ju så grym på det han gör. Älskar att se honom på film. Lyssna på hans musik han är en grym sångare och han spelar gitarr och piano som en gud.



Kommer heller inte att kunna blogga i morrn hoppas att jag hinner det på söndag något. Sakna inte mig för mycket nu kommer tillbaka när ni minst anar det.


Saknar er alla mina underbara vänner.

Helena
Jenny
Sofia
Ulrica
Therese

Ni betyder såååååå oerhört mycket för mig alla

puss och kram på er


http://girlonthepark.files.wordpress.com/2009/03/water.jpg




Kommentarer
Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

tack min fina vän. Jag har absolut INTE glömt dina bilder.....bara så du vet . Många kramar

2010-05-29 @ 00:58:04
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback