VAD SKA JAG GÖRA

Har ätit lunch med Jenny och Sofia i dag, har inte haft något att göra, sen åt jag och patrik våfflor tillsammans med Jenny och Erik. Var gott. Har också kollat Vampire Diaries, först dagens avsnitt sen nästa veckas då på nätet. finns en skitsmart sida som heter viasamtoptimad. tror de stavas nu. Usch mår inte bra nu alls är orolig för att man kommer att förlora en underbar vän som jag inte vill förlora hon och jag är så lika på många saker vill inte att hon ska försvinna ut ur mitt liv. Känner av en stark ångest nu i bröstet och ett tryck som bara blir hårdare och hårdare, vill inte förlora henne kan inte göra de heller. Jag har inte gjort något fel men är ändå så rädd för att jag kan ha gjort något. Känns så värdelöst allt ibland får bara sämre och sämre självförtroende och självkänsla sjunker bara mer och mer i botten. Vet inte vad jag ska ta mig till nu. många tankar snurrar i huvudet nu känner mig helt yr och utmattad.


SAKNAR DIG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback