UMGÅS MED FAMILJEN OCH REMEMBER ME

Nu är jag hemma igen, Har varit trevligt men har även längtat hem, Som sagt borta bra men hemma bäst,
Men har träffat familjen. I fredags kollade jag och syrran på Let´s Dance grrr för att Molly åkte ut hmm hur tänker folk egentligen Willy kan ju inte dansa.  I går kollade man på Melodifestivalen, tyckte faktiskt inte att rätt låt vann heller.

Jag hejjade på Erik Saade och Ola. Men de var mysigt kollade tillsammans med mamma och min systerdotter som vi passade, hon älskar musik. Men ofta när jag med familjen så får jag ångest, blir orolig för att dom ska börja tjata och så på mig, att jag ska ta tag i mitt liv och att jag ska göra något på dagarna, tjatar på att man ska börja träna, eller börja skaffa praktik m.m. Är så jobbigt att få höra de vet inte heller vad jag ska säga till dom heller.

Fick magkatarr av allt detta också usch hatar det. Vill inte behöva oroa mig hela tiden, blir mer och mer psykiskt stressad och får ännu mer värk i kroppen.


Men  var i går och kollade på REMEMBER ME med mamma gud så bra den var alltså, Ska garanterat se den igen helt klart. snyftade till på slutet blev sååå chockad av hur den slutade alltså men den är helt klart värd att se är så glad att jag såg den sen att mamma ville gå med mig också.

Var helt tagen efter filmen, var nog inte ett öga torrt när man lämnade bion. Men blev sååå besviken på att dom inte visade Eclipse trailern som det hade lovats.

Får se vad som händer i veckan.



Kommentarer
Wiilow - Foto -Tankar -Känslor

Något roligt som händer och fötter i veckan då?

Inte bra att det bara är sådär...=(

2010-03-17 @ 00:39:50
URL: http://wiilow.blogg.se/
Amanda

Jag kommer nog också se den, och köpa filmen och ha den på repeat före jag somnar haha! =) Jag håller med dig om slutet, jag vart också helt chockad! Så genom tänkt slut alltså, men väldigt ledsamt!

2010-03-17 @ 01:26:21
URL: http://girlyliicious.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback