TRÅKIGT SOM VANLIGT

Jo nu mår man bättre iallafall fysiskt om man säger så, Känner mig inte sjuk längre, Men som tur är så har jag sluppit magsjukan blev inte smittad alls av Patrik, Men har haft lite feber var värst i Söndags för mig.

Trist att bara sitta hemma vill hitta på något någon dag. Snart har ju Remember me premiär med med Robert Pattinson det vill jag se på bio sen ska jag se Valentines day också någon dag. Ska träffa Linda i helgen med hon ska ha spa kväll ska bli kul att få träffa henne med.  I morgon ska jag ev åka till Sthlm och passa min systerdotter hämta henne från dagis och så.


Kommentarer
Sara

Åh gud vad skönt med spakväll!

Hoppas det verkligen blir mysigt.

2010-03-03 @ 10:01:38
URL: http://unbelievablegorgoeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback