TANKARNA FLYGER RUNT

Har varit en ganska bra dag faktiskt. fint väder har de varit också. Fick besök av Therese och hennes söta son i dag. Han är så söt och gullig att mysa med. Är alltid trevligt att träffa Therese också såklart. Har ätit lappskojs i dag är så gott. Många tankar och känslor som flyger i huvudet också när man ser Spårlöst på tv. Har ju aldrig upplevt något sånt själv men känner av deras frustration och saknad i bröstet också. Hatar att få dessa ångestattacker men finns inte så mycket man kan göra åt det heller. Känns som att någon har stampat på mitt bröst flera gånger och känner av yrsel, förvirring smärta i hela kroppen. Men fick veta att min mobil är färdig nu fick lämna in den på lagning. Så jag hoppas man kan åka in till Uppsala i morrn och hämta den sen måste jag lämna in min lånemobil också. Men de är inte kul att åka själv heller. Man vill ju gärna ha sällskap. Vill bli av med denna smärta NUUUUUUU.


Kommentarer
Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Du skriver så bra!

Var gång jag läser det du skriver far det rätt in i hjärat och själen....(jag känner igen mig så väl)

Men du uttrycker det bättre än mig....



Vännen kolla över mina inlägg och vid bilderna över" under headern" får du se =)

2010-03-09 @ 00:36:30
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback