SOL I DAG HÄRLIGT

I dag har solen lyst så skönt man har känt att den har värmt mycket ocskå. Träffade Sofia i dag på eftermiddagen vi strosade runt lite på byn, hälsade på Jenny också. Sen följde Sofia med mig hem var trevligt det tycker jag. Vi pratade lite. satt vid varsin dator. Trevligt att ha henne på besök. Vi åt middag tillsammans med Patrik sen, Blev lövbiff, potatiskroketter bea sås. Mums var längesedan man åt så fint kött. Sen fick hon lite smått och gott av mig, parfym, mascara och ögonskugga som jag aldrig använder nu. Sitter nu och är trött som vanligt Linda är på besök också trevligt trevligt. Har lagt ut lite nytt på tradera nu också

Hoppas de blir soligt i morrn med mår alltid lite bättre av solen hoppas man kan få må bra en vacker dag men har tuvärr långt kvar tills dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback