ONT I MAGEN

Usch och fy vilket väder hatar detta väder trodde att det kunde bli vår på riktigt nu... mår inte bra alls är nog inte bara vädret utan de är psykiskt med. Har även ont i magen hatar att få de tror de är magkatarren. I går var de riktigt mysigt hos Sofia skönt att inte va ensam hemma eftersom patrik var borta med kompisar. Var nu ett tag sen jag hade ont men de är inge kul, känner av smärta i rygg och nacke med aj aj. Så de är inge bra dag i dag heller fy.
Har ont i bröstet med trycker över bröstet hela tiden orkar inte ha de hela tiden. Är trött på detta. Känner mig så ensam på dagarna med vet sällan vad jag ska hitta på och man orkar inte göra mycket heller. I bland är jag rädd för att förlora mina vänner att dom kommer att tröttna på en och så. Jag ber att jag ska ha fel. vill inte förlora dom .


Kommentarer
Wiilow

Dina vänner lämnar inte en så fin vän som dig!Förstå det ♥

2010-03-25 @ 21:00:24
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback