HUVUDET OCH KROPPEN VÄRKER

Ja i dag har man suttit hemma, besökte Jenny lite på hennes praktik annars har man bara haft de tråkigt som vanligt, ligger med huvudvärk nu inte kul alls. Har varit väldigt grått  i dag undra vart solen tog vägen.  Köpte en hello kitty parfym jättesöt är den. Luktar jättegott med. I dag har man ätit lax och potatisgratäng blev jättegott som vanligt. Kollade sen på Vampire Diaries skitbra serie verkligen har fastnat mycket för vampyrer nu, älskar True Blood och Buffy med. Hatar att man  har ont hela tiden, är de inte huvudet så är de magen eller ryggen sen får jag ju brottas med min ångest också orkar inte det hela tiden. Har som ett stort hål i bröstet är så orolig och känner ständig rädsla hela tiden för många saker.  I morgon får jag nog hem min New Moon dvd så härligt har väntat så länge på den.


Kommentarer
Wiilow

Tänk vad jag önksar att du kan få må bra, att vi kan må bra...

Men du har så iont i din kropp med och det måste vara fruktansvärt. Men du är stark gumman.



Hallo Kitty måste jag lukta på =) Å neew moon väntar ;)

2010-03-19 @ 22:37:46
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow - Foto-Tankar -Känslor

Hej , du sover inte nu heller?

Jag kan inte sova=(



Ang bilderna på dig....de kommer iaf innom närmaste veckan =))



2010-03-20 @ 03:24:58
URL: http://wiilow.blogg.se/
Maria

Jag hade ingen aning om att det fanns hello kitty-parfym. Nästan så jag blir lite nyfiken på den :)

Fin blogg! Kommer gärna tillbaka!

Ha en skön helg!

2010-03-20 @ 17:56:05
URL: http://hundramil.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback