FUNDERAR SÅ MYCKET HELA TIDEN

Fick min Bellas box i dag sååå kul. Jättemycket fint var de i den med, har ont i magen i dag med usch inte kul alls. sen dunkar de i huvudet med. Önskar man kunde göra något på dagarna men har ingen ork till de, kroppen vill inte hänga med värker i axlar och nacke med gör så ont i själen med är så orolig för min faster med tänker på henne hela tiden. Blir så rädd också för att förlora några av mina underbara vänner, vill verkligen inte göra de, känner mig så värdelös hela tiden. Önskar man kunde orka skaffa sig en praktik men vet inte om jag gör de. För ni mina underbara vänner betyder sååå mycket för mig

Helena
Jenny
Therese
Linda
Sofia

Älskar er alla sååå mycket








Kommentarer
helena

min underbara gumma:)

tack för ja står först bland dina vänner, du står högst upp du med själsfränden<3älskar dej med

o den bella boxen såg nice ut:)

2010-03-22 @ 18:42:01
URL: http://vackramamman.blogg.se/
Linda

SV: Tycker detsamma, ska bli kul att få träffas och tänka på annat. Kraam

2010-03-23 @ 13:33:13
URL: http://imheretostay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback