VARIT PÅ PICNIC

Ja i dag har man haft picnic med Jenny, Sofia och Jennys barn. Var jättemysigt. Blev sallad från hemköp, melon, vindruvor, dricka. Köpte också choklad muffins men dom åt vi inte förrän senare. Då hade vi bytt lekpark. Gick hem till Sofia och Jenny så fick barnen leka lite där med. Men det är för jävligt med all allergi hela tiden. Är ju så svårt att vara ute för ögonen rinner och kliar, halsen kliar och näsan är tjock. Men det var inte så varmt speciellt när solen gick i moln.  Har så ont i min arm också, Tappade balansen lite när jag var i lekparken i går med. Gick bra trots allt. men är öm i armen i dag. Jag hoppas att försäkringskassan kan skynda sig lite. för vore ju riktigit bra om jag kunde få mitt beslut och pengar redan denna månad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback