TYNAR SNART BORT HÄR

Ja varmt  har det varit i dag. Sov länge också kunde inte somna i går som vanligt. Men gick över till Jenny för hon och Sofia satt ute och solade, barnen badade i pool. Så jag trotsade min allergi och gick dit. Köpte med mig en kall cola. Var riktigt gott. Fick smörja in mig ordentligt måste alltid göra det. Bränner mig jättelätt. Vill kunna vara ute i solen utan att behöva smörja in sig jämt. Vill kunna bli brun också och inte röd. Ibland för jag ingen färg alls.

Sen är det verkligen skit jobbigt att behöva visa sig i bikini, mår riktigt dåligt över det.  Är ju bara skin och ben snart.

Men är så svårt att få färg på sig om man skulle gå omkring i linne hela tiden. Har verkligen komplex över detta. Har sån ångest just nu alltså. Kan ju inte ha mina bikinis längre heller. Alla är för stora typ så mina bröst synns inte längre.
Är svårt att skriva om detta också. Såg bilder som jag tog med mobilen i dag på mig att man ser ju inte klok ut. Vill kunna äta ordentligt och kunna känna sig lagom mätt. Slippa smärtan i magen, magkatarren  och illamåendet som kommer i sammband med halsbrännan och uppstötningarna jag får. Måste också gå till läkaren för att kolla upp mina blåmärken på benen, Vet inte vad det är Kan snart inte se mig i spegeln längre heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback