SÅ MYCKET ORO

Hatar att ha huvudvärk flera dagar i sträck. Kan ju inte bara vara vädret tycker man. Visst är et kvavt så det skulle behövas en åskskur så luften blir lite lättare att andas. För det är inte bara huvudet som påverkas utan luftvägarna med pga allergin jag har. Kommer att bli så härligt också att få åka till Sthlm på faneventet där då Taylor och Kristen från Twilight sagan kommer att vara. Kommer att hållas på Hovet. ska gå dit med syrran hoppas man slipper stå för länge och köa. Sen är det så drygt att vi som har VIP måste stå och köa medans dom andra kan komma när dom vill och ändå ha sina platser färdiga. För jag kan ju inte komma redan i gryningen för att få en bra plats eftersom jag åker tåg från Tierp på förmiddagen. Hmm vet ju inte vad jag ska ha för kläder på mig heller. Antingen något som har med filmerna att göra eller bara vanliga kläder så svårt att veta. Har ni några förslag?

Kommer att se till så man har en fulladdat batteri till kameran och sen kommer jag att ha min eclipse bok. men den är dock på svenska men gör ju inget bara man får autograf så är det underbart.

I morgon ska man gå på cirkus här var evigheter sen man var  på det. Det bara trycker i hela huvuet nu och värker i kroppen mina muskler och leder. Ångesten hugger  i bröstet hela tiden. Är så orolig också övet blir för beslut från försäkringskassan, skulle ha fått brev i dag. 





Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Jag vill så gärna träffa dig gumman!

Vi har mkt gemensamt!



Många Kramar

2010-06-20 @ 21:05:38
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback